onzichtbaar leed is zichtbaar gemaakt

Er bestaan geen woorden voor het prachtige werk van Iris Valentina dat zo goed mijn werk vertaalt.

Gevoelige kinderen lopen vast in het schoolse systeem en de de inrichting van onze maatschappij. Zij lijden niet alleen emotioneel, maar ook fysiek en cognitief blijft er niet veel over van deze snelle denkers. Ouders zijn ten einde raad, want niemand lijkt het probleem te begrijpen.

Deze problematiek is zwaar onderschat. Molest zou ik het willen noemen. Niemand heeft ooit gevraagd hoe het desbetreffende kind had willen leren en juist daar is de meest eenvoudige oplossing te vinden voor onderstaande problematiek.

Gevolg van eenzijdig onderwijs kan zich uitdrukken in:
ADHD, Dyslexie, Dyscalculie, burn-out, bore-out, totale uitval, depressie, tics, faalangst, ADD, Autisme slaapproblemen, automatisering- en concentratieproblemen, fysieke klachten, overprikkeld zijn, weerstand, boosheid en veelvuldig ziek zijn.

De oplossing zit in een klein hoekje en zonder veel moeite of oefenen kunnen die prachtige zielen achterstand gemakkelijk inhalen.

Ik heb de eer om in de nieuwsbrief van Iris mijn verhaal te mogen doen. Wauw wat een prachtig werk. Zij toont het onzichtbare leed door de lens en geeft podium aan het verhaal van kinderen aan de wereld.
Kijk en lees je mee?
https://lnkd.in/e2v322nV